بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حاج آقا؛بدهیتان به هواداران استقلال که یادتان نرفته است!؟

http://axgig.com/images/99967331470122452610.jpg

حاج آقا فتح الله زاده بعد اینکه موفق به نگه داشتن جواد نکونام شد و جاسم کرار را نیز به قول خودش ...استقلالی کرد،عنوان کرده که خیلی خسته است و  دوست دارد دو ماه فقط بگیرد بخوابد!
اینکه حاج آقا در طول این چند هفته اخیر واقعا فشار زیادی را تحمل کردند و با دستان خالی ستارگان تیمش را با چنگ و دندان با هر وعده و وعیدی در تیم حفظ کردند،واقعا جای تقدیر تشکر و دارد و ما هواداران استقلال ضمن عرض خسته نباشید به این مدیر زحمتکش استقلالی و اعلام رضایت از نحوه  فعالیت باشگاه استقلال در بازار نقل و انتقالات با آن مشکلاتی که همه از آنها مطلع هستیم،به ایشان یک خدا قوت جانانه می گوییم و آرزوی سلامتی و بهروزی برای ایشان و خانواده محترمشان داریم.
منتهی باید خدمت حاج آقای عزیزمان عرض کنیم که حاجی جان؛الان چه وقت خوابیدن است تازه فعالیتهای اصلی شما که همانا پر کردن چاله چوله های که با آنها برای حفظ ستاره کنده بودید،شروع شده و می بایست با مدیریت قوی خود  به فکر تامین منابع قرض و قوله های که کردید و چکهای که کشیدید باشید!
حاجی جان یادتان نرود که استقلال در طی همین دو ماه آینده 6 بازی مهم و سرنوشت ساز در لیگ قهرمانان آسیا دارد که اگر خدا بخواهد و بازیکنان سعی و تلاش خود را انجام دهند و بتوانند سومین ستاره آسیایی باشگاه استقلال را کسب کنن،تازه شما با هواداران استقلال بی حساب میشوید!
حاجی جان،یادتان هست که خودتان گفتید یک جام قهرمانی در آسیا به هواداران استقلال بدهکار هستید!؟پس اگر می خواهید بدهی خودتان را با استقلالی ها صاف کنید،این دو ماه را نیز از استراحت کردن و به قول خودتان خوابیدن صرفه نظر کنید تا ان شاالله پس از آنکه به سلامتی و با موفقیت آنرا به پایان بردیم شما و دیگر مسئولان باشگاه به یک مرخضی طولانی تر بروید و ما هواداران زیر برگه مرخصیتان را برای هر چند ماهی که شما نیاز داشته باشید امضا خواهیم کرد!
اصلا از همین حالا همانند یک چک سفید امضا برگه مرخصیتان را امضا میکنیم تا ان شالله پس از کسب جام قهرمانان آسیا هر چند ماهی که دوست داشتید خودتان در آن بنویسید.
نکته:از شوخی گذشته ضمن عرض خسته نباشید به تمام مدیران و معاونان باشگاه استقلال و تشکر بابت حضور درخشانی که در بازار نقل و انتقالات داشتند،از مدیر عامل محبوبمان می خواهیم این یکی دو ماه آینده را مثل همیشه اما با دقت بیشتر و به قولی چهار چشمی  از بازیکنان و کادرفنی تیم مواقبت کنند تا نتیجه حاصله خستگی را از تن همه ما و مجموعه باشگاه استقلال در بیاورد.
ان شاالله......   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,علی فتح الله زاده,لیگ قهرمانان آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com